Despre ce

Posted: Februarie 10, 2009 in Uncategorized

Bun, acum ca m-am jucat putin prin panoul de control si m-am prins partial ce si cum, sa ma prezint.
Cine sunt si ce vreau?
Pai in esenta nu vreau mare lucru, doar un loc unde sa racnesc atunci cand ma enerveaza ceva, un loc unde sa ma hlizesc cand ma amuza ceva/cineva, un loc unde sa notez ce filme am mai vazut, unde sa scriu cand si de ce ma impresioneaza o carte si altele asemenea. Daca ma intreaba cineva despre ce va fi blogul asta, sa mor daca stiu. Despre toate tampeniile ce-mi trec prin minte, despre lucrurile frumoase pe care le citesc pe net, despre oameni cu suflet, despre enervarile zilnice de telespectator, despre aventuri in bucatarie, despre jocurile cu copilul meu, despre aventuri in sala de Tribunal si tot asa…
Cine sunt? Sincer? Nici eu nu mai stiu exact. In esenta sa spunem ca sunt o mamica si o sotie, sa spunem ca sunt un jurist, sa spunem ca sunt un cititor, un om caruia ii plac filmele, sa spunem ca sunt un cetatean in Romania consumator de media…
Si de aici enervarile sau placerile zilnice despre care vreau sa scriu.

Comentarii
  1. YODA spune:

    Bine ai venit in lumea blogosferei…..agitate. 😉

  2. lady2bug spune:

    Mersi frumos 🙂
    Sper sa ne imprietenim, eu cu blogosfera. Pare…fioroasa:)

  3. YODA spune:

    @lady2bug: ai grija , trebuie multa atentie in aceasta nisa, iti poate da batai de cap, de fapt o sa ti se intample asta, nu te speria, asa este firesc. 😉

  4. lady2bug spune:

    Sunt cu ochii in paispe:)
    Ma simt ca la stomatolog: Doare, dar nu va speriati, e normal:))

  5. Chat Noir spune:

    Interesant ! Vin de pe blogul lui Yoda, unde am vazut un link. Ai grija la josnicalosii care vor incerca sa vina cu dezinsectia ! Succes !

  6. lady2bug spune:

    Mersi de vizita si de urari.
    Maii, nu ma speriati asa din prima zi:). Sunt pasnica zau, nu obisnuiesc sa atac (prima), iar in lumea cartilor nu cred ca umbla cei cu dezinsectia.
    Se poate spune ca m-a mancat in partile acelea cu blogul?:)

  7. Chat Noir spune:

    Si eu sunt nou. N-am avut insa curaj sa-mi fac blog asa ca citesc si comentez pe la altii ! Nu te lua dupa prostiile mele, fii barbata !

  8. lady2bug spune:

    Zoe zice: s-a marcat, sunt barbata:)
    Mult curaj sa-l faci nu trebuie. Poate putina inconstienta.

  9. YODA spune:

    @Chat Noir: si cat timp mai tatonezi terenul cu blogul, adica cand?

  10. lady2bug spune:

    Hai ca e simplu, tu-l faci, oamenii cu dezinsectia ti-l curata:)Tu injuri, fumezi o tigara, o iei de la capat. Vorba Ciutacului: ce distractie, ce misteaux!

  11. Chat Noir spune:

    @ Yoda
    Stai sa mai citesc cateva saptamani si sa-mi fac mana la comentarii. Apoi om vedea !

  12. YODA spune:

    Deci decat cateva saptamani, da? 🙂

  13. ionuca spune:

    Oho, ce frumos ca ai timp si de blog! Bine ai venit! 🙂

  14. lady2bug spune:

    Mersi mult Ionuca! Pai nush’ cat timp am, dar ma straduiesc. Am mari dileme existentiale zilnic…si as enumera aici: sa ma joc cu pufarina, sa citesc…(literatura sau drept?), sa ma uit la un film, sa ma enervez la tv, sa ma cert cu pisica albastra (va povestesc eu ce e cu pisica albastra)…sa…sa…. Asta dincolo de munca. Si dincolo de dilemele feminine zilnice care la mine se limiteaza la ” Pun nadragii aia sau ceilalti”. Uite tocmai am realizat ca am probleme serioase dom’le.:))

  15. ionuca spune:

    :)) Cu totii avem si cu totii ni le impartasim pe net :)) Astept povesti cu pisica 😀

  16. lady2bug spune:

    Ohoho…minunata pisica albastra:) Sigur ca da, imi fac timp zilele astea sa scriu si povestea ei. Sau mai bine astept sa vad cine iese invingatoare in lupta pentru supravietuire:))) Pustoaica sau pisica:) Va sigur ca batalia e dramatica iar eu sunt un arbitru impartial:)))

Lasă un răspuns

