Aiurea

Posted: Februarie 11, 2009 in Holy shit!!!

M-am abonat acum muuuuulta vreme la un site pentru oameni senili ca mine.

Care site are bunul simt sa-mi dea un mail si sa-mi aminteasca cand e ziua celor de i-am pus eu in lista acolo. Pana aici minunat, de mare ajutor.  Vine mailul, dam un telefon, o atentie si suntem minunati.

Cu exceptia zilei de azi cand mi-a crapat capul in paispe. Vine mailul. Draga noastra, iti reamintim ca pe 11 februarie e ziua lui X, face atatia ani. Totul minunat cu exceptia faptul ca x care a fost doctorul meu ginecolog ( de altfel un om minunat) a murit sarmanu de vreo 2 ani.

Cam sinistru la naiba sa ma anunte aia ca e ziua lui si implineste nush’ cati ani!!! De aia e bine cateodata sa-ti actualizezi diverse date.

Lasă un răspuns

