Buna seara prieteni!!!!!!

Posted: Februarie 12, 2009 in Minunatii

Cati dintre voi adora acest salut? De atatia ani…

Iris e formatia mea de suflet. Cu Minculescu urlu la volan chit ca sunt total afona (sau afoana?):) La Minculescu la concert raman fara voce. Minculescu a ascultat pufarina inca din faza cand era doar o boaba in burta mea (si ce suturi imi tragea cand saltam „Pe ape”). Minculescu ascult chiar ACUM.

Am vazut stirile. Minculescu e in spital in Germania. Stiam cu totii ca e ceva in neregula cu el. Se pare ca e vorba de o boala genetica care ii produce nu stiu ce chisturi pe ficat si pe rinichi daca am inteles bine ce zicea doctorul ala. Chisturi care cresc si duc implicit la marirea organelor respective. De aici burta…

Minculescule asculta aici! Ca ne stim de multa vreme. Sfinte Cristoase cand eram in travaliu fredonam Trenul fara nas!

Sa nu indraznesti sa faci vreo gluma. Te-ai dus acolo, lasi doctorii aia sa-ti faca ce trebuie facut si vii acasa sa continui. Stiu ca ti-e dor de Motu Pittis dar va trebui sa mai ai rabdare vreo 50 de ani (daca ar fi dupa mine) pana sa te duci sa-l intalnesti.

Comentarii
  1. zapacita spune:

    M-au luat fiorii cand am citit. I-ai zis-o tare bine:) Daca te-ar citi Mincu iti dai seama ca ar muri de ras gandindu-se ca o fana canta trenul fara nas in „chinurile facerii”? Ar muriii de ras:)) Foarte tare!
    A fost un moment tare greu atat pentru el cat si pentru noi astia de-l iubim ca pe ochii din cap. Bine ca a trecut.

  2. lady2bug spune:

    Pai fana nebună citise cărţi în care spunea că tre’ să faci ceva care să te relaxeze în „acele momente”:)) Ca să uiţi de alte „chestii” (în speţă copil care căuta „ieşirea”):)) Şi ce m-ar fi putut relaxa mai bine decât să fredonez în legea mea melodiile de suflet? Probabil că eram o imagine (acum îmi vine să râd când îmi amintesc) teribilă plimbându-mă pe holurile spitalului şi boscorodind în legea mea (cu o anumită melodicitate numai de mine înţeleasă):)) Noroc că lumea pe acolo era probabil obişnuită cu femei nebune:)) Un fel de: „Minculescule, fii pe faza, avem treabă, tre’ să facem un copil”:)
    Îmi amintesc zâmbind….

Lasă un răspuns

