Leapsa despre pitici

Posted: Februarie 19, 2009 in Asa DA

Deci clar ma autodefinesc ca hotzu de lepse. Asta am furat-o de la Terorista. Si e tot despre carti si citit.
Intrebare: Care sunt ritualurile voastre de lectura si ce gadget-uri implica?
Raspuns complicat:)

Legat de locul unde citesc…nu am o preferinta anume, pot citi cam oriunde cu conditia sa fie liniste. Nu suport muzica in timp ce citesc, implicit nici televizorul. Citesc acasa, in pat, in scaun, in baie, pe wc:), in masina parcata, in sala de tribunal (aici doar daca e o carte care-mi place atat de rau incat nu mai aud nimic in jurul meu), la munca pe sub birou:).

Am poate mai multe ritualurile INAINTE sa ma apuc de citit. Momentul cand aleg cartea pe care s-o incep e de-a dreptul dramatic, lupta e crancena. Ma asez pe pat si ma uit in biblioteca. Multe minute. Multe. Intai ma uit si atat. Apoi ma ridic si scot o carte, o rasfoiesc, citesc pe alocuri o fraza, ma uit cum se desface la citit:), daca are semn de carte ori ba. O pun la loc. Iau alta. Si tot asa. Pana cand dupa indelungi si complicate analize aleg CARTEA. Care va ramane langa mine din momentul in care m-am decis asupra ei, 24 de ore din 24. Asta inseamna ca o tin langa mine in pat chiar daca nu citesc, ca o iau zilnic in geanta chiar daca stiu ca nu voi avea timp de ea in ziua respectiva.

Eiii…alta e situatia legata de diverse „chichirichiuri” cum le zic eu, ABSOLUT necesare cititului.:) Recunosc public ca problemele mele cu capul incep sa se accentueze aici. Ma enerveaza si nu ma apuc de-o carte daca are din dotare un semn de carte care nu-mi place. Am umblat vreo luna prin oraselul asta mic unde locuiesc, cautand de nebuna prin toate magazinele un semn de carte mai DEOSEBIT. Chiar asa ceream: Buna ziua, un semn de carte mai deosebit aveti?:) Sigur ca toate bietele vanzatoare se uitau la mine ca la un mic alien, dar…neimportant. Sigur ca n-am gasit. Drept pentru care m-am apucat sa-mi confectionez. Am stat un weekend intreg cu pustoaica si din carton colorat, perforatoare in forma de delfin ori inimioara ori ursulet, diverse tipuri de panze, dantela, sforicele, lipici, foarfec in zig zag, scotch colorat etc, ne-am facut semne de carte. Multe si frumoase.

Acum ca am semne de carte, mi se pare imperativ necesar sa am o lampa de citit. Nu stiu ce naiba sa fac cu ea si unde s-o folosesc si cand:)) dar mi se pare obligatoriu s-o am. Sigur ca nu-mi trebuie dar nah, te pui cu piticii? Piticii ne domina, piticii sunt puternici:)

Aaaa, si mai e ceva. Am citit ca exista o chestie, suport pentru carte cand citesti. Absolut necesar. Imi trebuie desigur:))

Stai ca mi-am amintit cum am bantuit o saptamana prin toate librariile din oras sa-mi cumpar cele mai minunate hartiute lipicioase in forma de sageata pe care sa le pun semn la pagina din carte unde am gasit cate un citat interesant. Asta ca sa nu „stric” in vreun alt fel cartea. Si nici sa nu mai notez ca pana acum pe diverse alte hartiute lipicioase pe care le aveam la indemana si pe care inevitabil le pierdeam apoi. Astfel ca de acum incolo din toate cartile din biblioteca mea se vor iti niste sagetele colorate din loc in loc:))

Ce-ar mai fi? Aaa, intrebarea tematica: Halatul, cat e halatul?:))))

UPDATE: pentru ca am promis pun doua poze cu creatiile noastre:) Sa nu radeti:P Primele sunt ale mele si celelalte sunt creatia exclusiva a piticei.

Ale mele

Ale piticei

Comentarii
  1. ionuca spune:

    Deci: 1. musai sa pui poze cu semnele de carte!!! Nu o sa dorm bine pana cand nu o sa vad poze! Am zis!

    2. Suport din acela gasesti la Carturesti si si semne de carte mai deosebite tot acolo gasesti, asta daca ai vreun Carturesti in vreun oras invecinat 🙂

    3. Hmmm… nu tin minte sa fi vazut post-it-uri in forma de sageata 😦 Dar am vazut in forma de mar, floricica etc. In schimb am niste semne de carte mici si colorate in forma de sageata. Dar un pachet de 10 a costat 10 lei, asa ca nu sunt prea practice daca vrei sa le lasi prin carti.

  2. lady2bug spune:

    Deci:)
    1. N-ai idee cat de rau ma enerveaza ca n-am un Carturesti prin zona. Desi…la cum ma stiu, ar fi fost foarte complicat pentru bugetul meu daca as fi avut:)Ia sa studiez eu care e cel mai apropiat oras unde avem Carturesti.

    2. Sigur ca pun poze cu semnele de carte:) Nu sunt ele exceptionale, dar faptul ca le-am facut eu cu pitica le face speciale. A fost o activitate minunata pentru weekend. Iar Pufarina s-a distrat exceptional si s-a laudat la gradinita cu ele:)
    Si am mai programat un weekend cu activitatea asta. Ma bate gandul sa largim gama de „materie prima”.:) Am vrut de la inceput sa punem la presat niste frezii pe care sa le lipesc discret pe unul din semne. Insa am avut o problema delicata:) In sensul ca maimutica mica aproape a inceput sa planga ca ea nu vrea sa omoram florile si sa le turtim:)) (Dar despre asta, poate facem un subiect separat).

    3. Post-it-urile sunt intr-un pachetel mic cu 4 teancuri, 4 culori nebune. Si mai am si unele tot asa set de 4 culori, dreptunghi micut, excelente pentru acelasi scop.

  3. ionuca spune:

    Sunt foarte dragute!!!! Eu nu as putea sa fac niciodata asa ceva 😦

  4. lady2bug spune:

    Eii:) sigur ca ai putea, a fost mai mult o joaca. Nu prea avem noi imaginatie dar ne straduim. Cum am zis, mai importanta a fost activitatea in sine, decat rezultatul.

Lasă un răspuns

