Ia terapia neamule

Posted: Februarie 21, 2009 in Holy shit!!!

Ieri la munca. Imi aduce un coleg o foaie cu o prezentare la nush’ ce terapie fabu-fantastico-incredibilo de meseriasa. Masaj cu hainele pe tine. Prezentare trimisa de o colega. Care prespun ca se ocupa. Bun, minunat, iau foaia si evident o arunc la gunoi cum de altfel fac cu toate de genul asta. Da, foarte interesant, bine, pa-pa-pa.
Plec sa-mi fac un ceai, ma intalnesc cu colega. Fuck.
– Ti-a adus X foaia aia?
– Da, foarte interesant, n-am apucat sa studiez in detaliu, dar suna interesant (Io si cu gura mea mare!!! Cine naiba m-o fi pus sa zic asta?)
– Pai uita-te pe ea cand ai tu timp (n-am!) pentru ca e foarte buna.
– OK.
Plec. Am scapat.
Peste alte 15 min ma duc la un alt departament dupa o hartie. Dau de colega IAR. Fuck.
– Stii, terapia aia…sa-ti spun mai multe despre ea.
– Nu, multumesc, las’ ca ma documentez eu pe net.
– Dar sa stii ca e si pentru copii.
– Asa si? (ma lasi dracu sa plec acum? Ma doare fix in cur de terapia ta)
– Fetita ta sta dreapta?
– (WTF, ce intrebare e asta?) Da, zic, sta. Ca stejaru.
– Dar are picioarele egale?
– (Sfinte Cristoase!!) Sigur ca are cele mai egale picioare. Unul mai egal ca altu’ (acu’ ma lasi sa plec?)
– Dar stii trebuie s-o pui pe spate si sa-i tragi de picioare sa vezi. Eu asa am facut cu copiii mei si am descoperit problema.
– (Ce vina am eu ca tu ai copii strambi?) Mai, zic…n-am tras copilul inca de craci sa-i masor ciolanele, dar crede-ma, fiica-mea e perfecta:P
– Bine, dupa ce citesti aia, mai vorbim (OOO, GOD, NUUUU!)
Scap si tura asta. Apoteotic la sfarsitul programului iar ma prinde in drum spre baie. (Dumnezeule unde esti? Ai pauza de masa? Ma urasti? De ce mi-o tot scoti pe asta in cale?)
– Ai citit?
– Mai, sincer…n-am apucat.
– Dar hai ca-ti mai spun eu (Deja simt ca-mi curge sange din nas de emotie. Te rog nu.) Ai auzit vreodata de oamenii care indreapta oasele?
– (OMFG!) Sincer? Nu m-a preocupat subiectul. Or fi pe lumea asta si unii care indreapta oasele dar n-am avut inca nevoie de serviciile lor.
– Dar de cei care maseaza articulatiile ai auzit?
– ( Sa-mi bag!) Nici de astia. Asa interesant e?
– Asta e terapia asta. O combinatie intre cei care indreapta oasele, cei care maseaza articulatiile si cei care fac masaj clasic. E foarte benefica. (Sa mori tu! Mie deja imi face rau si nici n-am inceput-o. O sa am nevoie de un psihoterapeut dupa discutia cu tine)
– Bine, ma bucur ca mi-ai spus despre ce e. O sa ma documentez si daca voi considera ca am nevoie, te sun io. ( Poate prin 2028 dupa apocalipsa. Mai da-te in suflet cu cacaturile tale. Ce dracu te face sa crezi ca mi-as da copilul vreodata pe mana unei tute insistente ca raia? Acu’ ma lasi sa plec?)

Si am scapat. Pana luni. Cand simt ca ma voi intalni cu ea iar.:))) Cum scap?:)
Ceea ce vreau sa spun e ca ma enerveaza CRANCEN genul asta de oameni. Pot sa inteleg ca asta e tehnica agresiva de vanzare. Uite, ia, cumpara, vezi ce bun e, te asigur ca e cel mai mega minunat lucru, ia si convinge-te. Dar eu nu sunt in target probabil. Oamenilor de genul asta care vand ceva (produs sau serviciu) si care ma abuzeaza mai mult de 2 minute, pur si simplu le-as da doua in gura si o trimitere de-a lungul arborelui genealogic si-n vecii vecilor n-as cumpara de la ei chiar daca lucrul respectiv ar fi intr-adevar cel mai fantastic lucru inventat vreodata.

Comentarii
  1. Veta Marx spune:

    Buna gargarito. Te-ai intalnit, deci cu Jesse? Sa inteleg ca v-ati certat? Imi cer scuze daca a fost asa.

  2. lady2bug spune:

    Nuuu coana Veto. M-am intalnit ieri cu Jesse si m-am indragostit iremediabil. Motiv pentru care iti multumesc teribil, de mult n-am mai vazut un film asa bun.
    Numai ca momentan sunt prinsa intr-o minunatie de actiune judecatoreasca de stabilire a paternitatii si n-am apucat sa scriu despre film. Dar promit pana diseara sa-mi fac timp sa revin cu un post pe larg.
    P.S. Sa-mi mai recomanzi filme!!!

Lasă un răspuns

