Fermecatorul Jesse James

Posted: Februarie 22, 2009 in Filme, Minunatii

La recomandarea celor mai haioase babe din blogosfera, am vazut ieri filmul asta, adicatalea The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford.. Oameni buni, dragii mosului, popor, deci WOW! Incredibil de bun. Nu vreau sa va povestesc despre ce e filmul, asta cititi dvs. pe sfantu’ IMDB.

Eu o sa va spun doar ce efect are susurul unui lan de grau (sau ce sfantul secarii era iarba aia) prezent pe fundalul unor conversatii.
O sa va spun ca pana si o galeata cu apa ori apa curgand de la pompa in aceeasi galeata se pot filma intr-un mare fel.
Ori cum poate arata un peste inotand incet pe sub un strat de gheata.
Ori…doamne sfinte, cate lucruri poate exprima o lingurita invartita in cafea.
Si cat imi place accentul ala…Ce splendoare, cata emotie, cat de frumos transpuse anumite scene, ce joc actoricesc!! Da oameni buni, Brad Pitt e FABULOS. Ceea ce recunosc (cu pumnii in cap de rigoare) nu credeam. In creierul meu redus, bietul Brad nu depasea stadiul de sotul Angelinei. NU prea dadeam 2 lei pe el ca actor. Ei uite, filmul asta ma face sa vreau sa-l mai vad. Am „comandat” la „magazinul de filme” si Fight Club pe care pana acum n-am avut niciun interes sa-l vad.
La fel imi scot palaria in fata lui Casey Affleck care habar n-am cine e, dar care a facut un rol absolut de exceptie. (E frate cu Ben?) Ce ignoranta sunt. Cum a putut omul asta sa joace scena dinaintea marii ispravi a vietii lui (nu spun mai mult)!!! Am vazut multi actori jucand starea de frica, de teroare dar parca niciodata ATAT de bine. Geee, stateam incremenita asteptand continuarea, uitasem si eu sa respir.
Concluzionand, cei care ati ratat filmul asta, faceti bine si gasiti-l DE URGENTA. Si apoi…criticati! Daca aveti ce.
Si inca ceva. Eu merg pe mana babelor la recomandari. Stiu ele ce zic.

Comentarii
  1. Veta marx spune:

    Da gargarito, Casey e fratele lui Ben. Ma bucur mult, mult de tot ca ti-a placut 🙂

  2. lady2bug spune:

    Daaa, si inca cum mi-a placut. Nu te retine, spune-mi daca mai stii filme din astea:) Mai vreau.
    Vai frumusel e si fratiorul Ben:) Mi-a placut in Pearl Harbour si-n Good Will Hunting (din ce imi amintesc acum).

  3. Chat Noir spune:

    Bun film. Tot la fel de mult mi-a placut si Val Kilmer in Tombstone(1993). Distributia :
    Kurt Russell … Wyatt Earp
    Val Kilmer … Doc Holliday
    Sam Elliott … Virgil Earp
    Bill Paxton … Morgan Earp
    Powers Boothe … Curly Bill Brocius
    Michael Biehn … Johnny Ringo
    Charlton Heston … Henry Hooker
    Jason Priestley … Deputy Billy Breckinridge,etc.

  4. lady2bug spune:

    Val Kilmer mi-a placut foarte rau in rolul lui Jim Morrison in The Doors. In filmul asta de care zici tu nu l-am vazut, dar bag un ochi spre documentare acu’. Legat de Doors….e posibil sa fi fost eu si foarte subiectiva pentru ca-mi place la nebunie muzica lor, iar intreg filmul a fost o placere.

Lasă un răspuns

