Elev Boc, stai jos, ai nota 4.

Posted: Februarie 27, 2009 in Testicule atrofiate

Am si eu o nelamurire.
Am fost printre fericitii care au vazut aseara in directe emisiunea Maestrului Ciutacu. Spun „fericitii” pentru ca asa ceva nu e de ratat. Drept pentru care vazui interventia „premierului” in direct.
Subiectul nr. 1 de examen: „de ce mi-am promovat soferul in functia de consilier al primului ministru”. Si glasuieste ala micu’ si nervosu’. Pai mai omule (adresandu-se Ciutacului. Au fost colegi de gradinita da’ nu mai vrea Ciutacu acum sa recunosca:)) De aia sunt asa familiari)., tu nu intelegi??? Si deci sa vedem ce ar fi de inteles.
1. Prim-ministrul tarisoarei noastre spune in direct la un post de televiziune, ora de maxima audienta ceva de genul (traducerea imi apartine, va asigur ca respecta adevarul celor relatate): Bai boilor, pai nu e logic ce am facut? Normal ca mi-am angajat soferul, e omul cu care lucrez de cinci ani, evident ca acum, ajuns fiind la ciolan, ii dau si lui o portie. In el am incredere sa trimit si eu o hartie la partid, el ma ajuta cu protocolul (se duce si-mi ia covrigi si pufuleti la pranz), etc.
Asadar, recapitulare si corectare subiectul 1 de examen. Punem in functia de consilier al primului ministru un tanar fara nicio pregatire exclusiv pe argumentul ca i-a fost fidel lui Emilica si tre’ sa profite si el putin de ciolan. Wrong. Nota 4, stai jos tinere Boc.

2. Treaba cu nepoata. Asta e delicioasa. Deci, stati asa bai carcotasilor ca nu e chiar nepoata mea. Adica e, dar gradul 5 prin invaluire. Si apoi daca te uiti bine, ea niciodata nu a fost pe statul de plata la Primaria Cluj ori la Cabinetul primului ministru. Pe bune ba? Nu e una din glumele alea ale tale la care ma stric de ras? Deci ce aveti cu micuta fiinta competenta care a reusit sa acceada prin forte proprii in postul in care este?:)) Chiar asa, ce avem? E pur si simplu o intamplare faptul ca a ajuns acolo o data cu unchiu’. Sfanta mama a inocentei, sari-i-ar ochii.
Mai corectez subiectul 2 sau il picam fara discutie?

Acu’ nelamurirea. Si intrebarea. In ce palaria mea de tara traim????????? (m-as fi exprimat putin altfel, dar pastrez o urma discreta de decenta, nu garantez ca o mai pot pastra multa vreme).

Comentarii
  1. Chat Noir spune:

    N-o mai pastra !

  2. lady2bug spune:

    Ai si tu dreptate. Dar mi-e teama ca, daca ma declansez, nu ma mai opresc! Asa scarba imi e.

  3. codeus spune:

    deocamdata in Romania geografic,vorbind din pct de vedere politic nu sunt sigur daca nu am ajuns pe undeva pe la antipozi si asta fara sa o stim.Da imi spune-ti si mie ca io is ase mai „prost”din fire citeam ca asta e fata lui varu-sau primar,adica tata lui boc don prim era frate cu bunicu’ fetei pai atunci cum drac e gradul 5.adica boc asta de ne-am pricopsit cu el sef de guvern e neam de gradul 2 cu tatal fetei si cu ea e de gradul 5ptiu sa fiu al naibii de mai pricep ceva.Si mersy pt sustinere la bucatarie norocul meu e ca tot ma pricep la gatit da se mai intampla si faze din astea ca cea descrisa la oana pe blog.

  4. lady2bug spune:

    Cu rudenia e simplu. Hai sa-ti povestesc. Deci gradul de rudenie se stabileste in functie de numarul nasterilor. In linie dreapta (adica tata, fiu, nepot) se numara efectiv cate nasteri au fost intre ei. Tatal cu fiul sunt rude de gradul 1. Copilul cu bunicul sunt rude de gradul 2.
    Atunci cand e vorba de rude colaterale (rude care nu descind una din alta, ci au acelasi autor comun) cum e cazul verilor si chiar al fratilor, rudenia se stabileste astfel: Boc – tatal lui (gradul 1) – bunicul lui Boc (gradul 2) APOI COBORAM spre fratele tatalui lui Boc (gradul 3), din acesta se naste varu’ lui Boc (gradul 4) si apoi fiica acestuia, celebra nepoata (gradul 5) – toate astea raportate la minunatul Boc. S-a inteles ceva? Am in general un stil al dracu de alambicat de a explica.:)

    Aaaa, si cu bucataria:) asta e un subiect intreg. Noi inca suntem in razboi (eu cu ea). Ne vizitam destul de rar.

  5. Chat Noir spune:

    Gargarito, eu m-am lamurit, functia bate gradul, ca-n armata !

  6. lady2bug spune:

    Nu. E altfel. Cand ai functia, te doare in cur de gradu’. Ori de restu’.

  7. codeus spune:

    ma io ma lamurii da daca fiul lui var-mea de gradul unu mi-i drag ca ochii din cap si in sufletul meu e mai aproape decat unii dintre nepotii mei de sora se cheama ca e de gradul 5 sau …Situatia e reala in cazul meu fara bataie lunga la cazul Boc

  8. lady2bug spune:

    Din nefericire, gradele (si afectiunile) personale nu „corespund” cu gradele juridice. Si, da, fiul lu’ var-ta e ruda de gradul 5. Si-n caz ca mori maine si n-ai mostenitori directi, mai multe sanse are la succesiune copilul surorii tale, el fiind ruda de gradul 3. Nasoala situatia, dar juridic vorbind…cam asa e. Imi pare rau daca ti-am dat o veste proasta.

  9. cristu spune:

    mai corect ar fi: „elev Boc,ridica-te-n picioare cand vorbesti cu noi & ia nota 4!” mai poporule,tu nu pricepi ca stau in picioare?!,ar spune Boc. atunci,urca-te & dumneata pe ceva,k sa nu dai impresia ca ne sfidezi,i-ar replica poporu’…

  10. codeus spune:

    nu mi-ai dat .eu nu am averi doar o amarata de garsoniera in valoare actuala de vreo 10000 de euro, si chiar nu ma intereseaza ca si pe altii ce se intampla cu ce am dupa ce m-am dus pe apa sambetei.oricum traieste sora-mea si frate-meu asa ca nepotii sunt a 5 roata la carutza.

  11. codeus spune:

    iiieee iara facu-i o mancare nefacuta si culmea imi iesi.La mine e laborator culinar,incerc tot felul de chestii.

  12. lady2bug spune:

    @Cristu: Corectttt!:) Si-n completare ar mai fi: Si stergeti nasu’ mai muciosule cand vorbesti cu noi.

    @Codeus: Pai asta a fost ratiunea testamentului. Cand iti pasa ce se intampla in urma ta si vrei ca anumite lucruri sa ajunga la anumiti oameni care legal, n-ar fi chiar primii la mostenire.
    Eee, felicitari atunci pentru mancare si pofta mare. Am „gatit” si eu mai devreme niste clatite:))) Un adevarat moment istoric. Si ce e mai surprinzator este ca bucataria a fost prietenoasa cu mine, nu m-a atacat:)) Am iesit vie din aceasta experienta.

  13. codeus spune:

    pai vezi ce faci sa nu patesti draga ceva .Ce ne facem noi fara tine in blogosfera.ar fii lumea mai saraca.io clatite atunci cand fac separ ouale bat albusul ,amestec galbenusurile cu lapte faina si putin praf de copt si adaug ultima data albusul spuma si da-i la tigaie..de umplut dupa cum imi tuna crema de ciocolata sau dulceata ca gama e foarte larga sau branza dulce da vaci amestecata cu un galbenus.duminica trecuta am facut o ciorba pe baza de costitza afumata si un borcan de salata mexicana.

  14. lady2bug spune:

    Tre’ sa vad cum naiba fac sa-mi pun emoticoane aici. Acum ar fi mers unu’ cu ochii scosi din orbite. Ce sa zic?…Bine. Merge cu Boc si nepoata-sa.:)

  15. codeus spune:

    daca vroiai sa piu emoticonul cu ochii scoso referindu-te la mancaree mea te-am avertizat in alte coment-uri ca fac „nefacute”in materie de mancare

  16. lady2bug spune:

    Paiii…felicitari:)

Lasă un răspuns

