Yes man

Posted: Februarie 27, 2009 in Filme


Am vazut acum vreo doua zile filmul asta. Yes man cu Jim Carrey. In ideea ca ma relaxez si ma rad. Mda…nu prea m-am ras sincer sa spun. Cel mult am zambit discret, din politete. Poate ideea de baza nu e tocmai cretina, dar „punerea in scena” ca sa spun asa, are ceva deficiente. Sa spui da la orice iti pune viata in fata. Sa nu refuzi nimic. Fara nuantari. Iti convine sau nu. Pentru ca nu stii niciodata ce-ti poate aduce bun acceptarea unei situatii care la prima vedere, te enerveaza crancen si ai spune „nu” fara discutie si fara analiza. Refuzul sa nu fie o alternativa.
Jim Carrey insa…am senzatia ca e precum o lamaie stoarsa pana la epuizare. Adica zau, oameni buni, nu mai picura nimic, s-a terminat, a fost o data. Cum a fost celebra replica a lui din Liar, liar: „Am vazut si mai bune”.

Comentarii
  1. Chat Noir spune:

    Jim Carrey e prea cabotin pentru mine. E foarte talentat dar exagereaza.

  2. lady2bug spune:

    Nu zic ca nu e talentat. Ci doar ca a fost exploatat excesiv de mult. Aaa, cine? Jim Carrey, ala care se stramba haios? Hai sa facem un film in care el sa se strambe, lumea sa rada. Nu le-a iesit.

Lasă un răspuns

