Din intelepciunea strumfilor

Posted: Februarie 28, 2009 in Tara lui Piticot

Ca tot mi-am amintit acum, am zis sa notez si aici pentru eternitate cateva din vorbele de duh ale maimuticii.
Bucatarie – butulie
Sufragerie – fagegie
Dormitor – mititor
Cremvursti – Ten’buci (acu’ ma iertati, dar asa zicea copilu’:))
Colindatori – colingatori
Se uita copilul pe geam si striga la mine: Uite mami, afara linge (Unde mami, zi repede sa ma duc si eu:))
Copilul flamand: Mamiii, imi chioraie moatzele (cred ca sunetele din stomacul ei):)

Astea mi-au venit in minte acum. Updatez pe masura ce-mi amintesc. Deh…am si eu o varsta:)

Comentarii
  1. codeus spune:

    Este o etapa din viatza fiecarui parinte care pur si simplu te unge pe suflet.Inocentza copiilor e intotdeauna un medicament pt noi adultii.Ce pacat ca bariera inocentzei coboara tot mai jos spre primii ani din viatza.

  2. lady2bug spune:

    Nu-s de acord 100%. Cred ca depinde putin si de parinte, sa-l „ajute” cumva pe pitic sa-si pastreze inocenta cat mai mult timp. Nu vorbim de cazurile demente in care copilul vede in casa lucruri care in mod normal, cutremura si un adult. Si atunci…normal ca se duce dracu’ inocenta. Dar daca reusesti sa-i pastrezi copilaria asa cum ar trebui sa fie ea pentru orice copil si sa-l feresti (atat cat se poate) de influentele societatii cretine in care traim (inclusiv desenele animate care se fac acum), cred ca sunt sanse mari sa te bucuri cat mai multa vreme de piticoti asa puri cum sunt ei.

  3. Voichita spune:

    Atunci cand nu-i cumpar ceva ce-si doreste fetitei mele de 4 ani, ii spun ca nu am bani.Odata mi-a zis „mami tu de ce te mai duci la serviciu daca nu-ti dau bani”?:))

  4. lady2bug spune:

    :)) Pai si n-are dreptate copilul? Si eu folosesc replica asta pentru ca nah…chiar daca as avea banii necesari, nu poti sa-i cumperi copilului chiar TOT ce-si doreste. A mea are replica scurt si la asta: „Pai du-te la serviciu si ia bani”. Ea are asa o impresie ca vin, muncesc 2 ore, astia platesc:)) Sau tot asa cu bancomatul. Mai, n-avem bani de asta. Pai hai sa mergem la bancomat sa scoatem. Pai ba copile, bancomatul ala nu e sac fara fund, pui bani acolo…sunt. Nu pui, pauza, scoate limba la tine. Greu cu ei:) Te intorc ca din condei maimutoii astia mici:)

  5. Chat Noir spune:

    Ce vremuri … Bucurati-va de ele !

  6. codeus spune:

    cum esti gargarito citesti?la greu cred,ca pe aici nu ne mai dai „nica nica” de comentat.

  7. lady2bug spune:

    Sunt rapusa de o gripa groaznica. Revin cand o sa fiu in stare sa misc mai mult de 2 degete.

  8. codeus spune:

    Imi pare sincer rau pt tine.Insanatosire grabnica iti doresc.Nu-ti dau sfaturi cum sa te tratezi cred ca ti-e plin „podul”de asa ceva.sa ne „vedem”sanatosi.

Lasă un răspuns

