Cine ma ajuta?

Posted: Martie 7, 2009 in Sfantul nimic

Cine ma ajuta si pe mine sa-mi pun omuleti razaciosi pe blog? Da, fix asta e intrebarea. Dar…cum sa va explic eu?:)) Vreau sa-mi spuna cineva asa….ca si i-ati explica Elenei Basescu teoria radicalilor in matematicile aplicate moderne si (important) ea ar pricepe. Ati inteles voi, nu vreau sa jignesc, vreau doar sa spun ca habar n-am ce si cum cu bloggingul, eu doar am intrat pe wordpress, am completat nush’ ce si m-am trezit ca am blog:)
Aaaaa, stati ca n-am terminat. Daca va tin nervii :)) vreau si diacritice. Cum fac?

Comentarii
  1. codeus spune:

    Gargaritzo aici m-ai incuiat ,adica nema stiintza la mine ce si cum la tine.io zic sa intrebi amici care au bloguri pe wordpress ce si cum ca sigur a stii careva.ca io sunt pe blogspot dupa cum bine vezi si nici macar tate functiile de la mine nu le stiu darmite de la tine.io iti urez „succesuri”)))

  2. codeus spune:

    Fetelor v-am lasat un cadou de ziua voastra la mine pe blog.

Lasă un răspuns

