Nastase

Posted: Martie 7, 2009 in Aseara la telejurnallll am vazut cascavalllll

ADOR simtul umorului lui Adrian Nastase. MI se pare teribil:))
In seara asta la stiri imagini cu Geoana timid, facandu-si vise de genul: Speram ca la anul sa culegem ghioceii din curtea unui..anumit palat…:))) (Nu stiu daca imaginile erau recente ori mai vechi, am prins asa din zbor stirea, poate intre timp s-a trezit)
Urmatoarea imagine cu Nastase, moaca sictirita, nu-i tresalta nici macar un muschi, arunca ironic din varful buzelor ceva de genul: „Nu cred ca-n fisa postului de presedinte intra si culesul ghioceilor”:))))))
Deci omul asta e pe stilul meu de umor. Fiinnn, extrem de fin.

Comentarii
  1. Chat Noir spune:

    La multi ani !

  2. codeus spune:

    Stii care e durerea mea ca Geoana dintr-un diplomat a ajuns un „dambovitzean”.Nastase e „rasat”si nimic nu-l v-a schimba nici „ouale”nici „matusa Tamara” nici „termopanele”.Problema care mi-o pun e ca Geoana se viseaza culegand flori in curtea Cotroceniului,iar actualul ocupant de la Cotroceni se viseaza „marele conducator”cat de mult se inseala amandoi.

  3. lady2bug spune:

    Multumesc Chat Noir:)

    @codeus: Si ce ne facem daca actualul ocupant de la Cotroceni mai viseaza acolo inca 5 ani????? N-am nimic cu omul [=))], dar sa viseze la el acasa cu doamna Maria. Sa ne lase bre!

  4. codeus spune:

    io tot sper gargaritzo ca macar anu’ asta i-a veni romanul mintea de pe urma.ca acum si sustinatorii si votantii din toamna aia ferventi au lasat-o moarta sa-u lamurit singuri cam ce-i poate capul „iubitului”conducator

  5. cristu spune:

    o sa-i vina romanului mintea dupe urma,cand o zbura porcu’! in primul rand,nu poate sa-i vina ceva ce nu are… cand o mai aud p-asta cu „romanu-i destept,domn’e!”,imi vine sa ma urc pe pereti. romanu-i prost,da’ fudul. pe langa prostie,mai e inzestrat cu ticalosie,lasitate & ipocrizie fara numar. adica,n-ai cum sa sustii ca romanu-i inteligent de baune,dar tara,in mod paradoxal,arata mai rau k dupe bombardamentu’ atomic…

  6. lady2bug spune:

    Mai Cristu, ioiii prea esti inversunat. Iarasi nu sunt de acord cu tine. Nu suntem chiar toti prosti, ticalosi, lasi ori ipocriti. Numai ca-ti explic eu de unde vine paradoxul. Cei de mai sus se duc sa voteze.
    Restul care indraznim sa ne credem altfel suntem prea scarbiti si poate, da, prea putini.
    Iar in ceea ce priveste votul…putini gandesc cu adevarat inainte de a vota. Marea majoritate voteaza total de aiurea, ori pe ala care e „popular”, „de-al nostru din popor” ori, mai rau, voteaza presedinte pe ala care zice „va maresc pensiile, va dau mancare, o sa traiti bine”. Habar n-au ce voteaza, habar n-au ce puteri are un presedinte in tara asta….In fine, sunt multe de spus. Votam fix cu curu. Si la final, avem ce meritam.

  7. cristu spune:

    & cu curu daca votam,dupe 20 de ani ar fi trebuit sa iasa mai bine. logica elementara ne spune asta.

  8. lady2bug spune:

    Da…numai ca (din punctul meu de vedere) la ultimele prezidentiale, ne-am luat-o multi. Inclusiv eu. Omul e MULT prea pervers ca sa-l cunosti din prima. Depinde de noi daca mai muscam a doua oara ori ba. Eu zic ca NU.

  9. cristu spune:

    eu nu mi-am luat-o. & sunt prost,de dau in gropi. n-am mai votat din vara anului de gratie ’96,la locale. &-atunci eram in armata,& eram obligati sa votam. eu am fost sigurul care-am strigat in gura mare ca refuz sa ma prezint la vot. ei mi-au zis „bine,atunci la bulau!” dar tot am fost scos de la arest k sa votez. stii care-i paradoxu’? Smecherii astia nu sunt niste inteligenti sau niste genii ai raului,k sa prosteasca la infinit o tara intreaga. niciun caine maidanez n-ar putea sa-l fraiereasca decat maxim o data. intre ei &-un smecher de coltu’ strazii nu-i mare diferenta.sunt la fel de primitivi & grobieni. & frate,ne prostesc de 20 de ani!!! hai,las-o-n sange!cum ar zice un raposat deputat.

  10. mda, ai dreptate, chiar i-a spus-o fin. vere, astia nu se inteleg intre ei si vor sa mai si castige alegerile.

  11. lady2bug spune:

    Eu tot sper sa se trezeasca PNL-ul si sa ni-l dea drept optiune pe Crin…Inca sper…

  12. cristu spune:

    da,Crin ar fi o schimbare de imagine…Basescu e prea de porc,chiar & pt. cocina asta insalubra numita Romania. dar in esenta,lucrurile raman la fel. poate sa vina & mama lu’ Crin & Iisus cu Maica Domnului,ca tot Dracu’ ala e. repet: & Einstein al Raului in stare pura sa fii,& tot n-aveai cum sa prostesti de-atatea ori un popor de bun-simt. inteleg,m-ai prostit o data,m-ai prostit &-a doua oara,dar la a treia tentativa,ma prindeam de smecherie,oricat de oligofren as fi fost. aici e vorba de instinct de supravietuire deja,nu de analize fine…

  13. codeus spune:

    Cristu oricat te-ai ambalat vorba gargaritzei nu toti sunt idioti si prosti adica daca faci tot poporul asta idiot nu uita ca faci si tu parte din el.si cu asta am zis tot.A nu merge la vot a devenit o moda suntem destepti ca nu mergem zic unii ma intreb unde-i prostia la cei care voteaza ca o turma sau la astia care nu voteaza?

  14. lady2bug spune:

    @Cristu: Cu un lucru iti dau dreptate. Crin nu va putea face minuni peste noapte. Dar macar ar fi un inceput. Cam ce inseamna presedentia, ce demnitate presupune, cum te porti cand reprezinti un intreg popor si altele asemenea pe care Basescu calca cu bocancii acum.

    @codeus: la nimeni nu e prostie. Fiecare are dreptul personal de a alege: voteaza ori ba. Nici unii nici altii nu-s prosti. Ci doar, slava Domnului, traiesc in democratie. Se zice.

  15. cristu spune:

    @codeus: dac-as fi avut pe cine alege,m-as fi dus la vot. dar niciunu’ nu merita efortu’. ar fi insultator pt. mine,sa pun stampila pe unu’ sau pe altu. nu-i nevoie sa ma crezi pe mine,uita-te putin in jur,nu prea mult,ca s-ar putea s-o iei razna,daca realizezi proportiile dezastrului. & da,sunt idiot,fie & pt. simplu’ fapt c-am avut norocu’ sa ma nasc aici. ce-ai spus tu,e ca aia cu „toate femeili e curve,da’ nu uita ca & mama ta e femeie.” & dac-ar fi doar idiot poporu’,n-ar fi o problema prea mare…ma tem ca e mult mai grav de-atat.

  16. codeus spune:

    pai hai sa nu ne mai tot cantam si in toamna sa mergem la vot sa-l alegem pe celalalt oricine ar fi la ce draci am pe base l-as vota si pe dracu daca ar candida la presedintie impotriva lui Zeus.si io nu am luat plasa in 2004 ca votai cu Nastase

  17. cristu spune:

    @codeus:cum sa-ti explic:am ajuns intr-un asemenea hal de degradare la nivelul societatii noastre multilateral dezvoltate,incat,cu oricine am vota,tot luam plasa. nu mai conteza. Smecherii s-au asigurat k ei sa ramana de-a pururi smecheri,orice-ar fi,iar noi de-a pururi fraieri. n-o sa pateasca niciun Smecher nimic,nici magar Basexu,chiar daca vine Crin,Iisus din Cer,etc. stai linstit. viata noastra va fi la fel,in cel mai bun caz. se poate & mai rau.

  18. codeus spune:

    da mai Cristu vad ca nu reusesc sa te lamuresc dar daca om merge 80-90% la vot macar stim ca ne meritam soarta.da pa mine ma apuca alte celea cand stiu ca asta cu votul a patru milioane ne fute pa tati 20 de milioane si cand va mai aud si cu critica si n-ati fost la vot iar ma apuca pandaliile la ce mai deschideti gura .

  19. cristu spune:

    mai codeus,ne meritam soarta oricum! la vot,ai de ales intre Dracu’ & tac-su. deci,ti se pare asta o optiune reala? nu ne-am lamurit oare,dupe 20 de ani,ca votul democratic nu rezolva nimic pt. noi,cetatenii obisnuiti??? toti sunt o apa &-un pamant.

Lasă un răspuns

