De unde a scos-o?:)

Posted: Aprilie 11, 2009 in Tara lui Piticot

Maimutica mea . 5 ani si 2 luni.
Eram la baita de seara. Ea de vreo 40 de minute era in etapa in care se credea caine. Cu toate consecintele ce decurg din asta: latrat, mers in patru labe, lins mana stapanului, etc. Si o spalam pe cap. Samponam, samponam, clatim pe spate cu apa din cada, apoi pun mana pe dus sa finisez clatitul. Partea care ei nu-i place (clatitul parului cu dusul). Si deodata o aud:
– Maaaaiiiii, nu mai da cu dusul. Cainilor nu le place dusul. Tu nu intelegi natura cainelui..
– HAAAAA??? Ce-am facut ma???:)) Care mi-ai inghitit copilul si cine e extraterestrul asta din cada mea?:)))))))

Si stau eu si ma intreb ca prostu’: peste vreo doi trei ani ce-o sa-mi mai spuna?

Comentarii
  1. codeus spune:

    am ras .faina faza.probabil peste vreo trei ani in loc sa-ti spuna povestea lui grivei o sa-ti explice teoria relativitatii sau mai stiu io ce evolutia speciei.daca tot a inceput cu „naturile”.gargaritzo si noi eram „bureti’ da astia care vin acuma is gata sa inghita „oceane”de informatii.dar oare a vorbi eclectic inseamana sa ai si ceva in capatzana au ba?

  2. codeus spune:

    ultima propozitie nu se refera la situatia data.e o intrebare mai mult retorica uitandu-ma la societatea de acum.

  3. lady2bug spune:

    Noroc de precizare ca altfel iti rupeam capul fara drept de apel:))

  4. codeus spune:

    pai dupa mi-am dat seama ca comentul meu e cam interpretabil pt cine nu ma cunoaste.da sper ca nu te-ai suparat

  5. Chat Noir spune:

    Copiii sunt cei mai deştepţi … părinţii să ţină pasul cu ei. Mi-a plăcut.

  6. lady2bug spune:

    Adevarat e. Sper sa fac fata:)

  7. codeus spune:

    Gargaritzo iti urez tie si familiei tale Paste Fericit si „Hristos a Inviat”

  8. Chat Noir spune:

    Sărbători fericite !

  9. i.o.flavius spune:

    Sarbatori Fericite!
    Cristos a Inviat!

  10. lady2bug spune:

    Multumesc frumos tuturor! Sarbatori fericite si voua si multa liniste alaturi de familie.
    Pentru ca asta inseamna in primul rand Pastele: Liniste si stare de bine interior.
    Sau zambete la versiunea maimutei de 5 ani:
    Eu: Christos a inviat!
    Maimutica: Desigur ca a inviat.:)
    Orice se poate spune despre ea numai ca nu are limbajul diversificat.

  11. codeus spune:

    ne amuzam noi da pt ea cand spune desigur este o certitudine e ca si cum cand zici cristos a inviat ea se mira ca ii ceri „confirmarea”.e ca si cum ti-ar zice normal ca a inviat tu mami ,ma mir ca nu stii asta.Parca o vad aevea cum ia o figura dojenitoare la adresa ta.))))

  12. Lucia Verona spune:

    Hei, frumoasă doamnă, pe unde umbli? N-ai mai venit în vizită pe la mine. S-a întîmplat ceva?

  13. codeus spune:

    acu gluma gluma da se ingroasa unde esti gargaritzo?de nu mai dai nici un semn de viatza

  14. lady2bug spune:

    Ca sa va raspund foarte sincer, asta ma intrebam si eu 🙂 Pe unde naiba sunt? Ca nu ma mai gasesc. M-am pierdut printre probleme, hartii, treburi, banalitati, porcarii neimportante. Sau importante. Sau nu stiu.
    Multumesc frumos de intrebare, ma strecor eu cumva.
    Toate bune tuturor.

Lasă un răspuns

