Cutremur

Posted: Aprilie 25, 2009 in Uncategorized

Dupa ce va scriam de vizita la cardiolog si de palpitatii, uite ca Sefu’ cel mare sa gandeste sa-mi testeze inima, daca tot s-a dovedit a fi sanatoasa.
Acum va dezvalui. Va scriu din Vrancea. Si tocmai ce-am fost zdruncinata binisor:( Inca imi tremura picioarele. Nici mama lu’ MagneB6 nu ma ajuta acum….Sper din suflet sa nu fie replici la noapte. Doamne ajuta.

UPDATE: Se spune ca animalele simt cutremurul. Atunci, poate cineva sa-mi explice de ce matza mea a dormit ca porcovenia?:)))

Comentarii
  1. codeus spune:

    stai linistita ca am vorbit io cu El nu mai da a fost asa de trezire la ..realitate)))).da matza daca nu ai stiut pana amu e nesimtita din pct asta de vedere.altele-s alea animale care simt dinainte ca vine.

  2. lady2bug spune:

    Deci concluzia: tre’ sa-mi cumpar o testoasa.

  3. ionuca spune:

    Ioi, ma bucur ca esti bine! Ia doua calmante pentru la noapte, te rog! 🙂

  4. Matza a simtit ca nu e vorba de o zguduiala serioasa si si’a zis ca nu are rost sa strice bunatatea de somn pentru o nimica toata! 🙂

  5. lady2bug spune:

    @Ionuca: Cred ca mi-a fost suficienta medicatia de ieri, am dormit azi noapte lemn.:) De o mai fi fost ceva, am reactionat precum matza, nici nu m-am deranjat.:)Iau magneziu, I’m happy, dorm, floricele, norisori:)))

    @Dragos Sorin Nicula: Va spun eu care e explicatia cu matza:)) Era copila plecata de acasa si biata matza profita de putinele clipe de liniste. Ce si-o fi zis: „Frate, acum e momentul sa dorm, pana nu se intoarce calaul. Poa’ sa fie cutremur si de 7 grade, nu-mi stric eu somnul”:))Biata de ea stia ca niciun cutremur nu poate fi mai periculos ca un copil de 5 ani:))
    P.S. Bine ai venit pe aici.

  6. Lumi spune:

    M-a zgaltait si pe mine putin, dar am dormit bustean.
    Sanatate iti doresc!

    P.S. Niciodata n-am fost buna la ghicitori, mai bine spune-mi direct si nu ma mai tine pe jar.

  7. lady2bug spune:

    🙂 Te salut Lumi. Lili. Vrancea. Ma inclin si ma bucur sa te regasesc printre bloguri:)
    Era un 2004-2005 cred, cand „forumeam” amandoua.:) Ma insel?

  8. Lumi spune:

    Formidabil, dom’ne, cum se intalneste om cu om!
    Si inca te mai am in lista mea de messenger, hi, hi…
    Imi pare bine de regasire, Lili.
    Te pup. Si transmite-i fetitei tale multe pupice din partea mea si a nazdravanilor mei.

  9. lady2bug spune:

    🙂 Multumim, toate cele bune si voua.
    Da mai…uite asa ma gandeam si eu, DITAMAI spatiul virtual si totusi atat de mic uneori:).

  10. Catalin spune:

    Tu ai reacționa dacă ai ști că ai 9 vieți? Poate dacă ar fi ultima, deși la aia ești deja plictisită de viață…
    Cățelul meu a reacționat cam cu câteva fracțiuni de secundă înainte, fără folos pentru el. Spre norocul meu, eu nu eram în casă, ci afară, așa că nu am simțit nimic.
    Dar el mi-a spus când am ajuns: „Bine ați ajuns cu bine, ce tare m-am speriat!” He He.
    He He e de la mine, nu de la cățel.

  11. lady2bug spune:

    Hello and welcome!
    Remarc un strumf tare dulce in poza:) E pustoaica ta?

    Ai dreptate cu cele 9 vieti:)) Cu mentiunea ca pisipoanca in discutie e obisnuita cu o viata grea:)) Presupunand ca asta ar fi prima ei viata, nu pot spune chiar ca a avut noroc atunci cand am cules-o din cartier si am adus-o sa locuiasca in casa cu Dusmanul de 5 ani:)) Fiica-mea o iubeste rau de tot. O sufoca cu dragoste:)) O trosneste cu dragoste.

    Ca o mama responsabila ce sunt, am incercat sa-i explic ca dragostea nu inseamna sa-l umpli de pumni pe cel iubit:)) N-a mers, a sesizat diferenta: „Bine mami dar eu sunt COPIL”. Da, cum de nu remarcasem?:))

  12. Catalin spune:

    Mulțumesc de compliment, o să i-l transmit Soniei 🙂
    E fata mea, așa e, noi suntem totuși încă la faza la care numărăm și săptămânile. Azi are 5 luni și 3 săptămâni, de exemplu 🙂
    Cât despre ce a zis fetița ta, e amuzant și profund, dar mă cam sperie că și a mea o să ajungă să facă asta, iar săracul meu cățel, căruia îi este frică și de un pui de pisică, ce-o să facă el atunci…:)

  13. lady2bug spune:

    Ca si cifre exista „mici” asemanari:) Noi avem 5 ani si 3 luni de fapt.
    Imi amintesc cu drag de perioada „luni si saptamani” cand mi se parea ca e destul de greu cu un copil. Acum mi-am reconsiderat pozitia:)) Era foarte usor atunci:))
    Oricum, la tine va fi diferit cu Sonia si catelul fricos, din mai multe motive:
    1. pentru ca ei vor creste impreuna (eu am adus pisica doar de cateva luni, ascultand dorinta copilului – nu faceti ca mine!)
    2. pentru ca e catel si ei sarmanii „inghit” mai multe spre deosebire de pisici care se lupta „parte in parte”:)) pentru suprematie.

    Tot promit de mult ca voi scrie despre acest razboi in continua desfasurare:)) dar am zis totusi sa mai astept o vreme sa vad daca se transeaza in favoarea uneia dintre parti. Momentan victoriile sunt impartite in mod egal: intr-o zi urla pisica, in alta zi urla copilul plin de zgarieturi:)) Meci indecis cu sanse egale pentru ambele competitoare.

  14. evergreen spune:

    Motanul meu n’a schitat un gest

Lasă un răspuns

