Adevarul

Posted: Mai 9, 2009 in Tara lui Piticot

Tocmai am aflat de la fiica-mea de ce e obraznica. Adevarul mi-a fost dezvaluit. Toate framantarile mele din ultima perioada au luat sfarsit. Nelinistea s-a dus. Am fost „luminata”.
– Mami, stii de ce sunt eu obraznica?
– Zau ca nu stiu, dar ar fi interesant de aflat.
– Pentru ca TU ti-ai dorit un copil obraznic si atunci, logic, ai nascut un copil obraznic.

Logic, nu?=)) Stiam eu ca e tot vina mea. Oare daca imi doream un copil verde, imi iesea?

Asta completeaza alta de acum vreo doua zile. Venisem de la cofor unde ne tunsesem putin ca fetele.
Eu: Ba, esti frumusica rau asa tunsulici.
Ea: Da, stiu=))=))

Am crezut ca lesin de ras. Bine draga, daca stii…:))))))

Comentarii
  1. codeus spune:

    Da gargaritzo de unde le scoate fata asta mai?ca si pe mine ma amuza si ma”socheaza”in sensul bun cate o afirmatie de a ei care ne-o mai pui pe aici.Cred ca nu apuci sa te plictisesti in veci.

  2. lady2bug spune:

    Daaaa, asta ma gandeam si eu. Ca am o pustoaica destul de haioasa:)) Ma declar multumita, o pastrez pe asta, n-o schimb:))

  3. codeus spune:

    Da cine a zis ceva de schimb ?eu oricum nu am marfa din asta pt schimb.si nici daca as avea nu as face nici eu „schimburi”nu e nimic serios aici in ce am scris,e la gluma.apropo am pus un sondaj la mine pe blog ,te rog sa scrii si tu opinia ta acolo.

  4. lady2bug spune:

    Codeus, era o aluzie la vechea gluma (proasta desigur) cu doamna care este intrebata la nastere: „Doamna aveti fetita, 3.300 kg. Ramane?”:)
    Nu sugeram un alt fel de schimb. In fine:)
    Bag un ochi la sondajul tau.

  5. codeus spune:

    gluma asta cu maternitatea e putzin seaca nu neaparat proasta

  6. lady2bug spune:

    :))))))) Ma straduiesc si eu….

  7. Lucia Verona spune:

    Într-o carte poliţistă de Dorothy Sayers există aproape aceeaşi replică. Lordul Wimsey, după ce-şi admiră prin monoclu primul copil, spune: „Bine, îl păstrăm, spune-le să-mi trimită factura”, spre oroarea moaşei 🙂

  8. lady2bug spune:

    Multumesc Lucia. Asta mi-a restabilit putin increderea in propria-mi capacitate de a glumi:))

  9. Cătălin spune:

    Asta e [încă] o întrebare foarte populară prin maternităţi. Şi soţiei mele i s-a pus întrebarea, deşi a născut cu mult mai recent decât tine…:)

  10. lady2bug spune:

    Doctori „glumeţi”:)
    Dar în momentele acelea, cine mai are puterea să râdă la o glumiţă cretină, jos pălăria:)

Lasă un răspuns

