Alta problema de logica

Posted: Mai 10, 2009 in Tara lui Piticot

Stiu ca sunt absolut neinteresanta cu postarile mele legate de perlele maimutei:)). Si nici nu-mi cer scuze pentru asta. Sunt o neinteresanta si intentionez sa raman asa:) Dar astazi…iar am ras. Si daca blogul asta va supravietui, o sa-mi faca MARE placere peste cativa ani sa citesc astea.

Desena copilu’ azi. O pisica logic, ce altceva? O aschilopenie oribila, patratoasa, fara nicio logica, fara nicio asemanare cu rasa pisiceasca:)) Bun. Avem coada dreapta, ridicata, albastra (nu ma intrebati!). SI deodata pune copilu’ mana pe carioca ROZ si deseneaza undeva in zona cozii, dedesupt, doua guguloaie. Normal, eu rapusa de curiozitate, intreb:
– Ce-ai desenat acolo mami?
Si vine raspunsul cu dezinvoltura=)) – Putza si fundul.
Aoleuuuuuuu=)) Sa lesin, sa-mi creasca tensiunea, sa ma ia crizele distonice, sa pun mana pe extraverale si distonocalme. Deja mi se derulau in minte toate posibilele explicatii freudiene de ce copilul meu ar alege sa deseneze putza si fundul pisicii:)), deja imi faceam planuri sa cumpar 35 de tratate de psihologie infantila si ma gandeam ca viata s-a terminat aici:))). Si indraznesc (credeti-ma, a fost greu pana mi-am luat inima in dinti sa deschid gura) sa intreb copilul:
– Mami, dar….de ce ai simtit tu nevoia sa desenezi putza si fundul pisicii?:)) Adica…in cartile tale de colorat de ex (zic eu mandra de mine ca mi-a venit gandul salvator) ai vazut vreo pisica cu putza si fund?:)) De ce le-ai face?
– (Primul raspuns) Cum de ce? Pentru ca trebuie nah. Si pentru ca asa vreau eu.
Da, gata, clar deci, am nascut un copil dezaxat, cu grave probleme psihice (va spun, e in familie):)) cand deodata completeaza:
– Pai ba, e logic, normal ca i-am desenat putza si fund, pe unde vroiai sa faca pipi si caca daca nu avea putza si fund??????
Da, da, asa e cum zici tu mami, cum dracu de nu m-am gandit?:)))) Logic ca trebuiau desenate si alea, doar nu era sa lasi pisica fara ele:))) Vai am crezut ca lesin de ras. Doamne tine-ma intreaga sa fac fatza acestui copil:)))))

Comentarii
  1. codeus spune:

    bah da tu esti totala adica pardon „maimutzica” aia a ta.io nu stiu cum o sa faci fatza mai tarziu dar crede-ma ca eu nu mai apucam sa-i dau replica prin simplul fapt ca in urmatoare secunda dupa ce a scos perla din gura eu ma tineam de burta sa nu ma ia cu lesin de la atata ras.din pct ei de vedere la tine e problema tu nu poti sa intelegi natura cainelui,tu nu poti sa intelegi ca e „logic sa-ti iasa o fata obraznica daca asta ti-ai dorit”.asa ca vezi de gasesti prin cele carti multe ceva despre gandirea piticii da nu te asigur ca vei si gasi poate e atipica pitica ta are logica de varsta mai mare.Dezarmanta ce sa mai.varsta la care cuvintele inca nu-si capata conotatia urata pe care o au la alte varste.si apropo nu te opri eu abia astept sa mai aflu ce-a mai facut pitica ta

  2. lady2bug spune:

    Codeus:) ai dreptate. Pe zi ce trece, si eu capat convingerea ferma ca la mine e buba.:))) Nu stiu nimic, sunt o varza. Numai ca am o imensa problema. Astia cand mi-au dat maimuta la spital, cred ca au uitat sa-mi dea si instructiuni de utilizare:)))

  3. codeus spune:

    pai cred ca nici ei nu stiau ce-ti dau ca de stiau ti-o dadeau si dupa ce ai fi facut stanga imprejur si-ar fi zis in barba „saraca de-ar stii ea ce o asteapta”

  4. ixtab spune:

    asta-mi aminteste de un banc. Se duce vasile la psiholog, si psihologul incepe sa ii arate tot felul de imagini: ii arata prima data un fluture, si il intreaba ce vede. ‘sex’ raspunde pacientul. Apoi ii arata o masina, si il intreaba ce vede. ‘sex’ raspunde pacientul. Apoi ii arata un copac, si il intreaba ce vede. ‘sex’ raspunde pacientul. Psihologul: domnule, constat ca dumneavoastra sunteti obsedat sexual. Pacientul: ‘Eeeeu, dumneata imi arati toate obscenitatile astea!’

  5. lady2bug spune:

    @Ixtab: Sugerezi ceva?:)))))

  6. ixtab spune:

    @gargarita: Eeeeeu? 😉

  7. Loreley spune:

    Nu pot sa spun decat ca am ras, am ras, am ras!
    Dar imi permit, deocamdata, cat inca nu sunt mama, vad eu daca o sa mai rad la fel cand progenitura mea ma va uimi cu cine stie ce!

  8. lady2bug spune:

    🙂 Buna Loreley. O sa razi crede-ma! Cum ai putea sa nu razi la una ca asta?:))

  9. Cătălin spune:

    Foarte tare şi faza asta şi cea de dinainte, că am uitat să zic. Nu pot decât să zic că doresc şi ca fata mea să fie aşa 🙂

  10. lady2bug spune:

    @Cătălin: Eşti sigur?:)))

  11. Cătălin spune:

    Tu acum te-alinți, nu? :p
    Normaaaal că-s sigur :).
    Prefer așa decât alternativa.

  12. lady2bug spune:

    Clar ai dreptate:) (Şi da, sunt mândră de ea până în pânzele albe)
    Dar prefer de o sută de ori un copil mai obrăznicuţ să zicem (deşii…care e limita, cine defineşte obraznic, câte tâmpenii tre’ sa facă ca să-l categorisim?), dar mai inventiv, mai glumeţ, mai activ. La mine e clar, când e cuminte mă îngrijorez. O caut de febră în primul rând.:) La propriu.
    Îmi imaginez că aş fi avut genul de ciutan cuminţel, timid, jucându-se discret în colţul lui. Doamne Sfinte, dar ar fi fost de-a dreptul plictisitor:)

Lasă un răspuns

