Dumnezeu te-a indrumat

Posted: Mai 11, 2009 in Sfantul nimic

Da, e clar. Tovar’şu nenea gugăl a adus la mine pe cineva care a căutat „copilul obraznic şi rău”:)))
Da fiule sau tu fiica mea, aţi nimerit bine, aici e:)))))) Povestesc frecvent despre el. Numai că, în situaţia în care eşti vreo mămică ce căutai soluţii, zău că n-am. Eu sunt doar un spectator amuzat. Mă hlizesc imatur la tâmpeniile emise de fiică-mea. Da, ştiu, nu e bine, tre’ să-i fac educaţie, s-o cert când face obrăznicii cum ar face o mamă responsabilă. Sigur, tu ai putea s-o cerţi atunci când diverse devastări de casă, mâzgăliri de pereţi şi alte cele, chiar eu le-am iniţiat?:))))
Poate o rugăciune ne-ar ajuta, ce zici? Sfinte Doamne dă-mi puterea să rezist:)))))))

Comentarii
  1. dalila spune:

    zau ,e prea frumoasa perioada ca sa i certam si sa le facem educatie
    si nu se mai intoarce niciodata
    si vine pubertatea si nici nu se mai uita inapoi
    isi iau zborul
    lasa copilul sa se joace,sa mazgalesca si sa fie voios

  2. lady2bug spune:

    Pai cand ma mai distrez in halul asta? Peste vreo doi ani o sa-mi spuna: „hai mai mami, nu te mai prosti”:)
    Bine ai venit Dalila:)

  3. dalila spune:

    eu sunt o mama cam nebuna
    ma joc cu el si vorbim di tati(adik de toate pe moldoveneste)
    si cel mai tare m a socat cand m am uitat pe o inregistrare mai veche si ma gandeam ‘ asta e copilul meu’????
    crede ma ca sunt o mama cam ciudata
    eu nu il stresez cu scoala (are 10 ani)
    am grija sa fie FERICIT
    ma intereseaza sa faca sport ca de sanatate are nevoie SI SA SE JOACE ca tampitii astia baga la matematici in ei de iti vine rau
    bine te am gasit

  4. codeus spune:

    Îi ajunge măine poimâine „mama răniţilor” asta referitor la cel de la nenea gugăl. În rest vorba ta dacă nu acum atunci când? a să nu uit să-ţi mulţumesc pt că ne-ai pus poza piticii în header.

  5. dalila spune:

    eu anul asta mi am facut o adresa de mail care se numea moscraciunalaska
    si toata iarna ne am scris
    eu mosu-el copilul emotionat
    sotul meu mi a zis ca daca afla ca eu sunt pot pleca din iasi(pustiul meu sta la bunici)
    a fost mortala perioada
    te termina cu ce dorinte au..
    noi cautam jucarii iar ei viseaza sa zboare!!
    daca asi fi avut mmuuultiii bani asi fi facut 100 de copii

  6. lady2bug spune:

    Ce frumoasaaaa e ideea cu corespondenta dintre copil si Mos Craciun!!

  7. dalila spune:

    vreau sa ti spun ca mori de ras
    in primul rand CREDE si e timid
    apoi iti spune TOT
    si cele mai ascunse ganduri (care crede el ca tu oricum ca MOS le stii)
    si apoi il poti pune sa faca ce vrei ca el EXECUTA urgent tot
    si fara minciuni!!! (ca mosul zice ca moare un spiridus daca spui minciuni)
    eu sunt in mintea lor…
    am salvat toate discutiile cu el
    si ma distrez mereu
    o zi frumoasa
    si sa ai putere

  8. lady2bug spune:

    🙂 Pur si simplu exceptional, ma repet, dar e o idee geniala. Si nu exagerez cu nimic cand spun asta. Noi suntem inca la faza de facut liste, copilul dicteaza si mami scrie. SI-mi taie venele in acelasi timp:)) ascultand CATE cere copilul.

  9. dalila spune:

    eu ii las impresia ca el hotaraste tot
    il invart in asa fel incat sa vrea el ce imi doresc eu
    cam greu m am specializat dar si cand mergeeee…
    ii spui si tu ca ai vorbit cu mosu si sacul e tare greu… sa aleaga si ea 3 jucarii cele mai dorite
    si cred ca stii ca astea sunt fermecateee??
    cu totul fermecate
    sa ai o zi cu soare

Lasă un răspuns

