De ce plânge Jane?

Posted: Iulie 24, 2009 in Sfantul nimic

Zilele astea am revăzut întâmplător pe net filmul de mare dramatism din 2004 în care Băsescu bocea cu lacrimi de crocodil la retragerea lui dragăstolo. Bun deci. Şi m-a lovit apocaliptic întrebarea:
Băi până la urmă ce pizda mă-sii s-a întâmplat atunci?

La momentul ăla, când eram şi eu mai mică şi mai prostuţă şi aveam falsa senzaţie că Băsescu e salvarea, e mântuitorul, am fost profund impresionată de moment. Adică zău, eram ferm convinsă că dragăstolo are cel puţin un cancer. Am exclus varianta şantajului pentru că, nu-i aşa, de ce ar fi plâns Băsescu într-o asemenea variantă? Dacă era vorba de asta, ar fi trebuit să vină cu dinţii strânşi şi să-i facă pe toţi să-şi ronţăie creierii. Nu să plângă.

Serios, eu ştiu că-o o biată naivă 🙂 (între timp m-am mai trezit) dar până la urmă….ce-a fost bre atunci?
Nu că n-aş putea dormi noaptea din cauza asta :), dar mă gândeam aşa…Luminaţi-mă, scoateţi-mă din bezna neştiinţei şi ignoranţei:)

Comentarii
  1. Lucia Verona spune:

    Dacă în toamnă va veni Boc – sau chiar dragăstolo – şi va plînge „Dragă Băse”, să ştii că e tiroida. Sau altceva.

  2. lady2bug spune:

    A’ naibii tiroida! Sau altceva.

  3. codeus41 spune:

    ai vazut Gargarito atunci ceea ce vezi astazi la Basescu, eu am vazut de atunci ce vad si astazi si chiar de mai demult dupa ce si-a inceput mndatul de primar. nu l-am votat atunci si nu l-as vota nici intr-o mie de ani pentru ca eu l-am „citit” de atunci si de obicei nu ma insel cand spun ceva de un om

  4. lady2bug spune:

    Da, de acord, răul şi măgarul şi porcu’ si ţăranu’. Da’ totusi ce avea dragăstolo? Şi de ce plângea ăsta aşa cu foc?

  5. diana spune:

    Si eu am crezut atunci ca Stolo are leucemie sau ceva asemanator. Pt. asa ceva poti sa plangi si e ok sa plangi. Dar , se pare ca, a fost altceva.

  6. lady2bug spune:

    Altceva. Dar ceeeee?:)

Lasă un răspuns

