Blog juridic?

Posted: Octombrie 19, 2009 in Uncategorized

Constat cu uşoară surprindere că foarte mulţi (la traficul meu, foarte mulţi înseamnă 3-4 persoane):))) ajung aici căutând diverse chestiuni de natură juridică. Am căutări de genul: „proba cu martori admisibilă în litigiile de muncă?”, „ce se întâmplă dacă n-am depus concluziile până la pronunţare”, „urgentare redactare hotărâre”, etc etc etc…Am dat doar câteva exemple.
Se simte nevoia unui blog specializat? Pentru că putem rezolva. Atât cât sunt în stare, cu mare drag.

Comentarii
  1. Ioana B spune:

    Cred ca este extrem de util sa faci un blog juridic. Eu una as fi foarte interesata de un jurnal sincer al cresterii tale profesionale cu cazuri concrete dar si cu anecdote din bransa. Nu stiu insa daca n-ar trebui sa il tii cumva separat de blogul asta de Gargarita.

Lasă un răspuns

