Trădătoarea

Posted: Noiembrie 12, 2009 in Tara lui Piticot

M-am certat cu copilu’ (amintesc: 5 ani şi 9 luni). Pe teme politice.
Vin acasă ca omu’ muncitor şi dau să-mi pup minora. Care avea în mână un calendar cu poza lui Băsescu şi scanda cu entuziasm: Băsescuuuu, Băsescuuuuu!
Aoleuuuu muicăăăă! Ce făcuşi mamă?
Mamă responsabilă cum sunt zic: Ăsta e momentul pentru prima lecţie de politică. Să explicăm copilului cum e cu binele şi răul şi pe cine NU susţine familia noastră.
– Copilu’ vino încoa. Avem de discutat. Ia loc.
– (Copilu’): Băsescuuu, Băsescu!
(Vai, o ucid. Ţine-mă Doamne!)
– Alexia. Mami. Iubita mea. Puiul meu. Fii atentă. Noi nu strigăm „Băsescu” în casa asta. NU ţinem calendare cu Băsescu în casă. Şi-n general, ascult-o pe mami: nu ne place Băsescu. Ne dorim din suflet să dispară. Pentru totdeauna.
– Copilul Alexia: Nu, nu, eu îl iubesc pe Băsescu.
– Ceeeeeeeeee? (îi rup capul). Alexia, prinţesa mea, dar hai să discutăm. Mai sunt şi alţi oameni drăguţi (mi se iartă asta. Scopul o cerea) care pot fi preşedinţi. Uite mami a găsit în poştă un calendar cu nenea Geoană. Nu că l-am iubi foarte tare sau că l-am considera cea mai bună alegere, dar fără discuţie e o alegere mai bună decât ce strigi tu acolo (fi-i-ar numele în pustiu!)
– Copilul Alexia: Nu. Băsescu va fi preşedinte.
– Eu (rămasă fără argumente): Ieşi afară că te ucid şi fac alta.

Aşadar avem o problemă imensă. Conflict de idei politice în familie. Copilul meu, sânge din sângele meu, a trădat cauza. Lupt din răsputeri să-i schimb convingerile politice.

Comentarii
  1. MS spune:

    Haha, tare faza :))..
    AM eu o ideie, punei sa asculte ceva piese de la Vama Veche, poate o sa-i placa, si atunci ii zici ca acea trupa e trupa preferata a lui Antonescu..
    Dar.. totusi, de unde avea calendaru’ cu Base ?:))

  2. lady2bug spune:

    Calendaru’ cu Base fuse material promotional pe strada, i l-a dat cineva in plimbarile zilnice.
    Intre timp…nu si-a schimbat convingerile politice. Ba mai mult, mi-a scris cu pixu’ pe usa de la dormitor: Basescu. Ce poate fi mai minunat decat sa am numele iubitului presedinte scris cu pixu’ pe usa???

  3. MS spune:

    Minunat ! :))
    Oricum, incearca sa ii zici si de Antonescu daca cu Geoana nu a mers .. poate poate :))..
    S-au arata-i filmuletul in care Base a lovit acel copil, si spune-i ca e un om rau care bate copii, si atunci soto nu o sa-l mai placa ..

  4. lady2bug spune:

    🙂 Heee, cred ca nu esti parinte inca.

    Intr-o zi a venit la mine si mi-a spus: „Mamiiiiii, au spus astia la stiri ca o femeie si-a omorat copilul. Cum e posibil asa ceva???”

    Singurul raspuns la care m-am putut gandi in fractiunea aia de secunda a fost ceva de genul: „NU e adevarat mami, e imposibil sa fie asa, toate mamicile isi iubesc copiii, etc. Nu mai crede tot ce spun astia la televizor. Faptul ca a spus-o la televizor, nu inseamna in mod obligatoriu ca e si adevarat”. Bun, minunat, m-am scos.

    Eiii…stii tu cand a folosit ea asta? Fix atunci cand am vazut impreuna filmuletul cu Base trosnind ciutanul. Ii spun: „Vezi mami ca nu e om bun, uite ce a facut, a lovit un copil, cum poti sa iubesti un astfel de om?:)”

    Replica junioarei: „Nu e adevarat. Nu mi-ai zis tu sa nu mai cred tot ce vad la tv?????”

    Ce sa mai spui la asta?:)

Lasă un răspuns

