Demisia

Posted: Decembrie 9, 2009 in Asa DA

Ce face omul sănătos la cap în vremuri de criză? Când toata lumea se teme de șomaj, de probleme, de lipsă bani, criză, salarii, pensii, etc?
Eiii bine, omul sănătos (???!!!!) la cap, în speță eu, își da demisia. AZI. Am simțit nevoia să consemnez acest moment istoric.
Și mă arunc în cap. În junglă. Ori printre rechini. Mă halesc ei sau îi reduc la stadiul de scrumbii sfrijite și-i pun pe grătar?:)

Vă anunț când fac primul milion. Dar vă zic că-i din vânzări anterioare.

P.S. Se făcură 7 luni de nefumătoare. Genial.

Comentarii
  1. ionuca spune:

    Ouch la prima parte, felicitari la PS 🙂

  2. codeus41 spune:

    in primul rand felicitari pentru alea …7 luni, mama ce mult a trecut, ne „cunosteam” de atunci de cand te-ai lasat de ele, in al doilea rand cred ca ai destula minte si stii cat de cat pe ce te bazezi cand ti-ai dat demisia, adica ai o idee ce vei face in viitor. nu te cred capabila de exaltari fara sa ai un fundament solid in ceea ce vrei sa faci. Succes

  3. lady2bug spune:

    Mersi!! Sunt mândră rău de mine în ceea ce priveste fumatul.
    Legat de profesie, am convingerea ca e ceea ce mi se potriveste și, în consecință,va merge. Problemele de care ma voi lovi vor fi următoarele:
    – îmi subevaluez munca;
    – mi-e rușine să cer bani pe munca mea;
    – mi-e milă de mai mulți oameni decât ar fi cazul (rezultă că probabil voi munci și gratis);
    – sunt relativ sensibilă la răutăți gratuite (iar între avocați…ohoho) – dar fac eforturi să mă vindec.
    Dar…pe de altă parte am niște convingeri ferme. ȘI anume că, dacă îți place ceea ce faci și te implici și pui suflet și te agiți să iasă, să găsești cele mai bune variante, să vezi omul ăla încrezător și, la final, mulțumit, e imposibil să nu meargă.
    Prima constatare a fost una fericită. Și anume că începând de la 1 ianuarie nu voi mai avea șef:)

  4. codeus41 spune:

    inseamna ca suntem doi, ori de cate ori lucrez ceva, cuiva parca mi-e rusine si sa-i cer pretul minim, de multe ori munca calificata cer pretul ca si cum as fi necalificat. daca gasesti solutia sa-ti treaca chestia asta sa mi-o spui si mie ca poate o sa mearga.

  5. MS spune:

    Hm.. auzisem undeva la TV acum ceva vreme, despre un sondaj sau ceva de genu’ facut de cercetatorii britanici (si normal ca britanici:)) ).. si spuneau ca in perioada de crize economice demisiile sunt mult mai mari in numar decat in perioadele de stabilitate economica..
    Oricum nu cred ca e sa iti gasesti un loc de munca (chiar daca se zbiara in stanga si dreapta ca nu sunt locuri de munca)..
    Totul e sa vrei.. so’.. bafta !

  6. lady2bug spune:

    NU-mi regret decizia. E infinit mai bine acum.Si oricum…comparam o profesie liberala cu una de angajat la stat. Deci..:)

Lasă un răspuns

