Cu dragoste pentru mami. Primul email.

Posted: Decembrie 17, 2009 in Tara lui Piticot

Deci m-a facut fiica-mea. M-am inmuiat ca o placintica. Ia uite ce-mi veni mie pe mail acum:)

DRAGA MAMI, ACESTA ESTE PRIMUL MEU EMAIL, LA 5 ANI SI 10 LUNI,SI ITI PROMIT CA NU E ULTIMUL.
MAMI TE IUBESC FOARTE, FOARTE MULT, TU ESTI DULCE CA UN TRANDAFIR DELICAT,
SA STII CE AS VREA SA-TI SPUN CA ESTI DULCE SI FRUMOASA TARE.
TE PUP LA REVEDERE SI ITI MAI SCRIU
SI ITI PROMIT CA AM SA MAI SCRIU SI ALTELE
SFIRSIT

ALEXiA

Sigur ca i-am si raspuns copilului.

DRAGA ALEXIA,
ACEST MESAJ ESTE CEA MAI MINUNATA SURPRIZA DIN VIATA MEA.
SI EU TE IUBESC FOARTE FOARTE MULT SI-TI MULTUMESC PENTRU MESAJ.
TREBUIE SA SPUN CA SI TU ESTI CEL MAI DULCE COPIL DIN LUME, FRUMOASA SI
DESTEAPTA RAU.
TE PUP SI EU SI ASTEPT SA-MI MAI SCRII SI ALTA DATA.
TE IUBESC.

MAMI

Deci la ora asta nu ma poate acuza nimeni daca-s …pe mine, da?:)

UPDATE: schimbul de mailuri continua si azi:))
Imi scrie ea:
MAMI TE IUBESC FOARTE MULT SI ESTI FOARTE DRAGUTA. DRAGA MEA ACUM INCEPE POIEZIA.PASARELELE SUNT FRUMOASE SI IN CERURI ELE ZBOARA.GRAGARITELE ZIMBITOARE ZBOARA ZBOARA IN CERUL LIBER.FLORICELELE ZIMBESC IN IARBA SI FLUTURASII ZBOARA IN CERUL FRUMOS. SFIRSIT.ALEXiA

Ii raspund eu:)
DRAGA MEA ALEXIA, ESTI O POETA DESAVARSITA. POEZIILE TALE SUNT PLINE DE
EMOTIE SI TOATA LUMEA ZBOARA IN ELE.
SI TU ESTI FOARTE DRAGUTA SI EU TE IUBESC LA FEL DE MULT.

MAMI

Comentarii
  1. Doux Rêve spune:

    Când ultimele file cad din mii de calendare,
    Se-aprind steluţe-n crengi de brad ca semne de urare.
    Când toţi urează celor dragi cuvinte de mărire,
    Vin şi eu să vă urez:
    La mulţi ani, mult noroc şi multă, multă fericire!

    Un 2010 de vis alături de cei dragi! Să vă trăiască cea mai de preţ comoară!

  2. lady2bug spune:

    Multumesc mult!
    Va doresc din suflet toate cele bune si un an nou minunat. La multi ani!

  3. super tare, sa-ti traiasca

  4. Victoria spune:

    O minune de fetita.Sa va traiasca si sa fie sanatoasa.

  5. lady2bug spune:

    Multumesc. Norocul ei ca mai are si vorbe frumoase pentru ca altfel as fi nevoita s-o ucid de 30 de ori pe zi la cate tampenii face si spune.

Lasă un răspuns

