George

Posted: Aprilie 23, 2010 in De suflet

Mă enervezi. Aș fi vrut să-ți spun La mulți ani azi.

Dar nu… tu ai avut o treabă, trebuia sa te duci repede, la 43 de ani. Serios, nu crezi ca ai exagerat??? In fond, eram o pustoaica si aveam nevoie de tine inca multi ani. A fost greu fara tine. Dar hai că-ți fac un raport acum cu ce s-a mai intamplat de când ai șters-o (deși…știu că știi, ai fost acolo tot timpul și ai dat o mână de ajutor când mi-a fost greu).

Sunt mare acum. Adult cică. Responsabil. Am o meserie simpatică cu care in principiu fac ce știi că-mi place: ajut oamenii. (probabil ai fi făcut mișto de mine: Da, sigur, tu aia care salvează lumea).:) Încerc sa fac în așa fel încât să nu ajut decât acei oameni care merită. Îți mai povestesc peste ceva vreme dacă îmi iese.

Pe puștoaică o știi nu? Nepoata ta. E un copil haios să știi. Ți-ar fi plăcut rău de tot de ea. Știu eu că ai o slăbiciune la maimuțele vorbărețe.:) Aici e momentul în care mă apucă nervii cei mari. Vă ”văd” pur și simplu împreună… jucându-vă, citind, chițăind… (sunteți perfecți) și mă revolt că n-am apucat să și trăim asta.

În rest….îți mai povestesc eu când vin pe la tine. Sunt lucruri pe care nu le discutăm decât ”față în față”.
Vroiam doar să scriu că aș fi vrut ca azi, de ziua ta, să bei o bere cu noi.

Comentarii
  1. IoanaB spune:

    Mi s-au umezit ochii. Dumnezeu sa-l odihneasca.

Lasă un răspuns

