Ușor amețită:)

Posted: Aprilie 30, 2010 in Asa DA

Deci responsabilul cu timpul meu liber (Șefu’ cel mare) a fost drăguț săptămâna asta. Și mi-a dat un pic. Drept pentru ca AM CITITTTT. N-aveți idee câtă bucurie ascunde urletul ăsta:)

Labirintul Luciei. Obligatoriu clar.

Titlul cărții se potrivește perfect. Dom’le cum aveam senzația că acu’ acu’ îmi spune ce făcu denaturatul ala de pictor, zbang un cap de perete. NU, deci nu acum aflu. Buuun, am răbdare, mergem mai departe.:) Ma întorc la o poveste de toamnă. Poate-mi spune până la final. Ei așșș…Acum o luăm razna cu Ket-Ariadna prin secole și când ni se pare că ne-am oprit puțin și se întrevede ceva (ieșirea?), Lucia ne spune: Neee, că n-am terminat cu voi:) Deci nu, nu ieșim nici acum. Labirint în toată regula, m-am învârtit prin el ceva de speriat. Și mi-a plăcut. Mi-a plăcut și faptul că mi-o imaginam pe Lucia scriind. NU știu cum a fost pe bune, dar eu o văd total aiurită și distrată ”Ce le fac astora. Hihihi! Iar îi întorc. Acum sunteți în secolul 30, acum apare fișierul misterios, acum mai băgăm o paranteză”:)  Ba uneori mi-o imaginam și trântind. Pentru că o luau razna personajele și le scăpa de sub control. Doar știm că personajele ei fac ce vor și sunt total indisciplinate:) Că doar nu e un roman englezesc clar și cuminte în care o lady se îndrăgostește….

Sigur, toate astea cu Don Juan aplecat peste umăr. Sâcâitor de-a dreptul. Dar poți să te superi?:)

Apropo de..distinsul. Fără niciun dubiu, Lucia e doctor în donjuanologie. Am zis.

Concluzie: plăcut, citiți.

Ioii, și mulțumesc de pauză:)

Comentarii
  1. codeus41 spune:

    hmm nici eu nu le puteam zice mai bine, m-ai completat la observatii, cam asa mi-o inchipui si eu pe Lucia cand e singura, distrata si cu privirea aia ghidusa, asteptand parca momentul sa ne mai faca una )))

  2. Lucia Verona spune:

    Mă bucur foarte mult că ţi-a plăcut romanul.
    Dar nu, cînd scriu nu sunt distrată, nu sunt aiurită, ci foarte concentrată, complet desprinsă de lumea exterioară şi vai de cei care îndrăznesc să mă sune atunci! :))

  3. iulian spune:

    Lili, stiu ca nu prea are legatura cu subectu’ asta, da’ daca tot ai un pic de timp liber, ia asculta aicea:
    http://www.trilulilu.ro/Midomi/77fadbe9fd6fa9
    si apoi rasfoieste un pic p’aci, o sa ai multe surprize placute: http://www.trilulilu.ro/grup/arhiva-rock#fisiere

  4. lady2bug spune:

    Aparui si eu din neant:) Ca un Zombi sa mai spun doua vorbe.

    Iulian, mersi fain de linkuri. Mi-au amintit de vremuri de demult…Vremuri frumoase rau. Dupa care m-a luat depresia ACEEA periculoasa de tipul: „tineretea meaaaaa”…
    Am ascultat p’acolo cateva melodii SUPERBE. Si m-am simtit pustoaica de liceu din nou.

Lasă un răspuns

